ورزش برای بیماران مبتلا به PKD برای کنترل فشار خون بالا
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

فشار خون بالا معمولا اولین علامت بیماری کلیوی ناشی از ورزش poliquística.El به عنوان رویکردی عاری از مواد مخدر برای کنترل hipertensión.Sin دیده می شود اما همه ورزش خوب برای بیماران مبتلا به PKD است، بنابراین بیماران باید ورزش مناسب را به تفاوت انتخاب کنید.

چگونه ورزش کمک به کاهش فشار خون بالا؟

این ثابت شده است که فعالیت بدنی منظم باعث می شود بیماران قلبی قوی تر، و قلب می تواند خون بیشتر و کار کمتر است که می تواند قدرت arterias.Finalmente کاهش پمپ، فشار خون بالا به طور طبیعی کاهش می یابد.

در اینجا، قابل ذکر است که بیماران مبتلا به PKD باید پایبند به انجام ejercicio.De در غیر این صورت، این بیماران هیچ تفاوت بدست آوردن نیست. در اغلب موارد، معمولا نیاز به یک تا سه ماه برای منظم را بر ورزش فشار خون.

چه ورزش برای بیماران مبتلا به PKD است؟

همه ما می دانیم بیماری کلیه پلی کیستیک باعث کیست پر از مایع های متعدد در کلیه ها توسعه، در حالی که کلیه ها در این منطقه واقع lumbar.Para جلوگیری از پارگی کیست های کلیوی، بیماران باید به جلوگیری از خم شدن و تمرین بر ​​اساس estiramiento.De این نیاز، ما تمرینات متعددی است که می تواند کنترل فشار خون بالا در بیماران مبتلا به PKD کمک به من بدهید.

- پیاده روی

- پیاده روی

- شنا

- تای چی

- پله صعود

فعالیت بدنی منظم نیاز بیماران به حداقل 30-60 دقیقه ورزش مانند راه رفتن بر روی بیشتر روزهای semana.Por آخرین، شما می توانید تفاوت بزرگ در فشار خون و سلامت کلی را پیدا کنید.

علاوه بر ورزش، برخی از روش های دیگر نیز می تواند در کنترل فشار خون بالا کمک کند

به عنوان مثال، از دست دادن کیلو بیشتر، دنبال یک طرح رژیم غذایی سالم، کاهش مصرف سدیم در رژیم غذایی، ترک الکل، اجتناب از خاموش شدن، کاهش می دهد کافئین، و غیره sucesivamente.Todos این در کنترل فشار خون بالا مفید هستند PKD pacientes.Si شما می خواهید بدانید که چگونه به راحتی از این راهنمایی، شما می توانید سوالات خود را ارسال و یا کم sjzhospitalrenal@hotmail.com پیام را ترک کنند.





:: بازدید از این مطلب : 301
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: